Så trött

Konstant vill hon äta, från morgon till kväll.
Hon har alltså från att hon vaknade imorse tills nu ammat hela tiden!
De kan inte va normalt, så fort jag försöker flytta mig när hon somnat till så vaknar hon  o blir inte nöjd förens hon får bröstet igen,
Ska ringa BVC imorgon o prata med dom, be o få komma o väga henne så man ser hon får  i sig tillräckligt.
Är de verkligen så de ska vara?
Hon har liksom sovit max 15 min i sträck... Behöver inte spädbarn mkt sömn?

Usch e hel deppig o vill bara gråta,. jävla hormoner.
Sen blir man ju inte mer människa av o ligga en HEL dag i sängen o amma en liten flicka som aldrig vill bli mätt.
Men men så länge jag vet de e normalt sen så står jag ut.. men de verkar så konstigt bara.

Hoppas på sömn inatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0