Seg dag

har inte fått mkt gjort denna dagen.
Yrseln o illamåendet har kommit o gått, så har egentligen bara handlat,

Jag känner att synen känns grymt påverkad nu o huvudvärk likaså.
Tur jag ska till bm imorgon, ska verkligen berätta exakt som de e så att de inte e havandeskapsförgiftning eller något, men de går nog bra tror jag.
Jobbigt att behöva må dåligt bara.
Hoppas morgondagen blir bättre o att allt e bra med mig, lillen mår säkert bra eftersom den inte visar några tecken på att vilja komma ut... visst någon mensvärk då o då o sammandragningar när jag anstränger mig.. men annars inget!

Fick finbesök av Lizze, Mario o Nikki idag.
Dom kom hit en snabbis på en kaffe bara.
Mario har verkligen växt o e verkligen en super charmig kille.. Hehe men de har jag ju alltid tyckt.
Fick även hålla lite i Nikki, super mysigt ! Men man blir ju ännu mer sugen på att ha sin egna.
Lizze vart lite förvånad över att jag hade de städat,,, haha hon e van vid mig som den lite stökigare personen.

Nej nu blir de tillbaka till sängen, imorgon står ju iaf bm o spädis på listan.
Jag kommer bli agresiv om ngn annan gravid fått före mig!

Kom ut vårat lilla mirakel, vi e redo !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0