Suck

Nej nu får de vara nog!
Vill bara gråta, orkar verkligen inte vara gravid längre.
Känner mig mer o mer deppig för var dag som går o känner att jag verkligen e en tråkig människa att vara i närheten av nu.
spädis idag så fattades en gravid, dom försökte ringa henne men hennes mobil va av, sätta på att hon e inne o föder nu.. o hon skulle ändå ha efter mig.
Nej jag vet jag är en bitter människa nu, men ja ni som varit i samma sits förstår.. O ni andra som inte orkar läsa får helt enkelt skita i de.
Hur kan de påverka en så himla mkt?
Allt jag har lust o göra e gråta o bara sova ( men inte ens de klarar man av)

Öm i hela kroppen o allmänt less på tillvaron, vet inte hur jag skulle klara mig om jag ev går över (troligtvis gör jag säkert de med)
Ska ta upp med min bm på torsdag om hur jag mår, men hon säger la säkert bara " Ja de e sånt man får räkna med på slutet"
Men hur mkt ska man stå ut med?

Ingen lycka här inte! uppsvulllet värre.

Sötaste Tilda som alltid finns vid min sida!

Kommentarer
daniella

jaja de va ju nästan hela släkten! lite kul att träffa dom faktist! :)

2008-12-02 09:04:57
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0