Utmaning Julklappslista

Tre hårda klappar

Liza Marklunds senaste bok
Smink
Skor

Tre mjuka klappar

Fårskinn till vagnen
Kläder ( Eller ja presentkort )
Jacka

Tre viktiga klappar

En bra förlossning
Ett friskt barn
Förlovning

Jag utmanar Della,Sanna,Alex,Evve



Så dagen började med att jag följde med Malin o Oliwer till plantaget o lekte lite.
Sen kom Alex o mötte upp mig o vi umgicks hela dagen ( Utan att egentligen göra mkt )
Tog en för mig långpromenad ( i hopp om att de skulle sätta igång något )
Gick ner till kik o genom citronen för att sedan komma till Alströmmer, gick faktiskt ganska fort också (för att va mig nu i slutet)

Fick lite mensvärk nu, tänk att så fort de gör ont hoppas man att de ska bli värre o sätta igång så man äntligen kan få sitt barn.
Jag är så himla sinnessjukt trött på de o börjar tro att jag aldrig kommer få bli mamma.
Jag vet även att allt jag skriver om nuförtiden är hur jobbigt de är, men jag säger som jag sagt förut - Ni som varit/är med om samma sak förstår mig.

Nej ska la diska upp den lilla disk som finns, sen hoppas att jag snarast blir trött.
Nån Bebis imorgon på sin beräknade BF dag lär de ju fan inte bli!



Kommentarer
Agneta

Hejsan gumman! Har det inget hänt än? Men det kommer snart ut en liten krabat. Du får höra av dej till Eve eller mej när du fått så vi får komma och hälsa på dej.Håller tummarna att det blir så fort som möjligt:) Kramar från fisketanten

2008-12-08 11:19:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0