En relativt lugn helg

Denna helgen har varit jätte lugn.

Åkte ju med Evve hem till hennes föräldrar igår och vi kollade film och spelade spel hela kvällen.
" A walk to remember" va en av dom bästa filmer jag sett och jag grät som en idiot dom sista typ 40 minuterna.

Sen blev de lite spel " så de kan låta " Jag och Evve vann första omgången, såå gött ;)

Melodifestivalen också, förstår inte hur de jävla svenska folket resonerar om dom skickar " I love Europe" till final, de va en värdelös låt som inte kommer ha en chans att vinna.
Okej Amy daimond gjorde dom rätt i att skicka, men att velvet åkte ut tycker jag också är sinnessjukt, jag har totalt tappat tron på människan!

Inte många dagar kvar tills Johan kommer heller, ska bli riktigt skoj och träffa honom och jag ser verkligen fram emot de.
Och för er som själva inte har träffat ngn från internet behöver inte komentera och klaga.
Tänker ge de en chans liksom.


Nej nu blir de att lägga upp lite bilder.

image69

Så såg jag ut efter filmen.. Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0