Hemma nu

Så nu är jag hemma i Alingsås igen.
Tåget igår va grymt segt och jag tror de va gjort typ andra världskriget, jäääätte obekvämt var de!

Men men va hemma halv tio igår kväll vilket betyder att de "bara" tog fyra timmar...
Ska åka upp till honom igen så fort jag får chansen och så fort jag har pengar.. saknar att kramas med honom redan..
Bara ligga där o sova på hans arm med hans andra arm om mig, de får mig att känna trygghet.

Ska jobba nu idag, efter denna ledighet.. men känner mig verkligen inte taggad till de utan har ångest som fan för de.
Ska jobba mellan 15-21 också, alltså hemma med familjen.. fan fan fan!
Klart jag vill ha ett jobb men man ska inte behöva känna ångest för att man ska gå dit..
Kanske att de löser sig längre fram? Ja vi får hoppas på de.

Nej nu ska jag ta de lite lugnt, sen så fort Amse vaknar ska jag ner o kolla på hennes nya lilla underverk=)

Komentarer skulle sitta fint.. haha

Faaan va jag saknar BöööPHEn föresten.. otroligt mkt!
Vill verkligen träffa henne igen o bara va, finns verkligen ingen på jorden som på samma sätt kan förstå mig utan att jag behöver säga ett ord..
Enäggstvillingar påstår ju sig kunna förstå varandra sjukt väl.. kanske samma sak mellan mig och henne?
Jaja så fort hon kommer hem igen så ska jag krama ihjäl henne... typ

// Em

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0