Inget jobb

Nej de blev inget jobb för mig idag, är så jäkla förkyld och hostar som en idiot så fort jag anstränger mig minsta lilla, så dom tyckte de va bättre att jag var hemma... får väl se om de blir så att jag är hemma imorgon med.
Bättre att försöka vila upp sig ordentligt än att ta en dag hit och dit liksom.

Ikväll blir de kalas för olivia då, kan ju va trevligt.

Vaknade imorse av att de va fint väder, mysigt tänkte jag .. Självklart har molnen kommit nu och de är inte alls lika mysigt längre.

Jag och Mia åkte till stan för att kolla va felet va med filmkameran ( den har vart helt knas i flera månader ) Sen när vi väl kommer in i affären så säger han - Nej jag vet inte va felet är och börar kika lite på den. Utan att han gjort ett skit så börjar den fungera.. helt sjukt!
Så vi tänkte ha ett litet maraton o kolla på allt vi spelade in förra året =) HAHA.

Såg  Tom idag, varken jag eller Mia såg att de va han först.
Fy fan va sliten han såg ut, jag menar jag såg han senast för en vecka sen och jag tyckte han hade blivit sjukt smal och liten sen dess.. garanterat att han börjat med tjack igen.. tråkigt, han lär aldrig sluta.

Johan saknar jag som fan, men åker ju ev dit nästa fredag och de e ju bara en vecka tills dess.
Han ska tatuera sig ikväll, men han vet varken vad eller var han ska tatuera sig.. haha knas han..
Men tatueringar gillar jag så jag klagar inte :)

De va allt för nu

Kommentarer
Evve

Du mår säkert bättre när du får lite fiskbullar av mig idag ;) Spännande med hans nya tatuering, lova att berätta så fort du vet va det blev!

2008-02-28 15:39:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0