LÅngt lååångt bort

Ja då va de min tur att lämna kommunen.. shit jag brukar inte va långt utanför Alingsås alltså, och nu imorgon ska jag måååånga mil uppåt, Dalarna med andra ord, till Johan :)

Tåget från Alingsås går imorgon 08:30, sen ska jag lyckas byta vidare i Västerås, och sedan ett byte till i Sala för att ta mig till Avesta, ska va framme 13:20 mååånga jävla timmar på ett tåg och sitta o vara nervös. endast 149 kr kostade biljetten.. vilket kap!
Men men ska bli underbart att träffa honom igen, även om jag såg han senast i söndags ;)
Så blir inget supa för mig denna helgen heller.

Hoppas inte Marie blir allt för besviken för att jag inte kunde komma nu bara.

Nej måste packa lite nu.

Taaack för mig.. massa komentarer hade vart kul o ha när man kom hem :)

Kommentarer
Alex

sötaste, hoppas du får det underbart där uppe Bönan. ;)

2008-02-22 00:15:54
syster

jasså du drar till dalarna du. seriöst pågång?

2008-02-22 21:56:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0