Mjo

Då va denna dagen typ över och nu är de bara kvällen kvar.
Gillar nog kvällarna bäst tror jag faktiskt..

Mår fortfarande inte bra, när jag va nere hos Amse förut så ba snoret rann ur mig.. haha Sanna tyckte nog inte de såg överdrivet mysigt ut om man säger så.

Ska nog ringa jobbet nu snart och förvarana om att jag kanske ej kan komma imorgon, för de e ju inte bra o riskera att hon blir sjuk + att jag inte kommer kunna göra jobbet väl om jag ej mår bra.

Har en plan som jag tänkte sätta i verket, bara Amse vet va jag menar.. men får se hur de blir med den biten.
Hade ju vart lite coolt.

Nej nu blir de tillbaka till tvn och fundera lite om hur jag ska säga när jag ringer.

måste la funka och säga typ såhär "ville bara berätta om att min förkyldning blivit mycket värre, och jag ska försöka komma imorgon men ville bara ringa och förvarna"

åh

Kommentarer
Amse

Go for it babe.tsss

2008-02-29 12:37:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0