Saknad och ångest

Mår inte alls bra för de här angående jobbet och om jag mot förmodan får komma tillbaka så kommer de känns jätte jobbigt eftersom jag vet dom kommer att kolla varenda grej jag gör.
Gjorde ju verkligen mitt allra bästa de dagarna jag jobbade, så de känns otroligt jobbigt att de tydligen inte va bra nog.
Men sen när va jag bra nog för något/någon?

Har otrolig ångest utav detta och den där välbekanta känslan att ngn står på ens bröst är tillbaka, varenda andetag känns tungt - det kallas ångest!
Kanske inte ens vill jobba inom vården längre, kanske borde testa något helt annat?
Fan så mkt funderingar jag har..

Hmf har knappt kunnat sova inatt för de kliat så förbannat mkt, sjukt jävla jobbigt är de!


Skulle åkt till Johan idag eller imorgon va de tänkt, men tyvärr har dom han bor hos blivit sjuka så jag får vänta en hel vecka innan jag får träffa honom igen =(
Men , men saknad ska la va något bra kanske?
Skulle verkligen behövt hans närhet nu känner jag, bara en kram hade gjort allt liiite lättare.
Jaja skönt att vi har löst våra problem iaf.. alltid något.

Nej ska ner till Amse på en kaffe nu va tanken..

Imorgon har jag för mig att de e fest för Marcus hos dom, får väl gå dit o hålla ställningen lite men kommer antagligen bli väldigt lugnt eftersom jag inte är på minsta festhumör, sen ska ju dom till rockbaren senare på kvällen, och de är verkligen inget ställe för mig.

.....

Kommentarer
Amse

Du är ALLTID bra nog för mig. Ge inte upp hoppet om något, i slutändan är vi starka du och jag och vi kan klara det vi tar oss för.

2008-02-21 11:45:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0