Saknad

Saknar Johan som fan redan, sjukt jobbigt läge!
Har inte alls sovit lika tryggt inatt, utan som vanligt vaknat om varannat och de har inte funnits någon som höll om mig=(

Men men får försöka åka till honom så snart som möjligt helt enkelt.
Vill verkligen få detta att funka, tänk va underbart? Jobb OCH pojkvän?
Jaja han får helt enkelt lita på mig även om han e svartsjuk, jag kan faktiskt va trogen, de ska jag bevisa för alla er som inte tror mig.

Fan underbart väder och jag har absolut iiiinget att göra..
Ska till kuratorn vid tre iofs.. men sen då?

Nej ingen aning precis som vanligt.

Nepp usch..

Johan kom hiiiiiit
image70



Kommentarer
AMse

din fuling. Du hade ju ingen bild på han sa du jueee. bajs på dig ;)

2008-02-18 17:07:14
syster

men va fan emmelie de ser ju ut som tom!

2008-02-22 21:59:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0