Utvilad

Imorse slapp jag vakna till de där jobbiga ljudet från mobilen, idag vaknade jag av mig själv strax innan nio =)
Har inte hunnit med så mycket än, käkat lite frukost och tagit en varm skön dusch med Winnerbäck på högsta volym o med badrumsdörren öppen=)
I vissa tillfällen är de skönt o va själv om man säger så.



Ska la snart försöka göra mig ordning o dra iväg o hämta Tilda.
Sen har jag även städning på schemat idag (men känns som om jag kommer skjuta upp de )
Måste boka tvätttid iaf.
Ska handla massa ny nyttig mat, lär ju få springa runt som en dåre eftersom jag knappt ej har ngra pengar o lidl o willys är billigaste alternativet.
Ska till beroendemottagningen vid 14 på möte som vanligt.

Sen har jag lovat träffa Amse med, vi skulle ev ta en termos o dra till fågeltornet o bara ta en kaffe o tjöta lite.. ser jag verkligen fram emot =)

Får se om jag hinner med att träffa Evve idag under dagen med..

Åhh du får mig på bra humör =)

image65

This is why i Love her! =)
image66

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0