21

Vecka 21
Kroppen: Vissa kvinnor får vattenansamlingar under den senare delen av trimestern. Det kan man avhjälpa genom att dricka mycket, på så sätt rensas kroppen från slaggprodukter.
Halsbränna och sura uppstötningar är också ganska vanligt, unvik fet eller starkt kryddad mat. Mindre mål och mineralvatten kan lindra. På apoteket finns det tabletter och flytandemedicin som neutraliserar magsyran.

Fostret: Nu överförs antikroppar från mammans blod till fostrets för att skydda det vid födseln.



Går in i vecka 21 nu, så visst går tiden framåt.

Usch va kass jag mådde igår, o vet ni när han kom hem? 23 15, trots han stack vid 14 o sa han skulle skynda sig.
Är de att skynda sig?
Som jag sa så fick jag frågan "är du sur" Självklart svarade jag att jag va sur för att han inte höll va han lovade.
Har inte pratat med honom efter de, orkar inte.

Hungrig som ett as är jag med, sjukt hungrig faktiskt.
Ska se om mamma kan betala tabletter till mig eftersom mina e slut o JOhan tappade bort dom när han köpte igår, måste ju ha mediciner ( lönen är slut för längesen )
Sen vet jag inte va jag ska göra..
Dra ett täcke över huvudet o vänta o hoppas på bättre tider kanske?
Esch jag vet inte.

Kommentarer
Amse

Det låter verkligen inte alls bra det där gumman.Inte alls.

2008-07-22 10:20:24
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0