Eftersom

Folk bara missuppfattar och inte alls vet hur de ligger till ska jag i fortsättningen bara skriva mina posetiva tankar om johan, även om de är min blogg o jag borde få ut mina tankar o känslor på ngt vis.

Igår va vi ute hela dagen.
Va hos Ulf o låg vid poolen o spelade vollyboll. riktigt mysig heldag.
Johan brände sig självklart, även om jag sa till han att smörja in sig.
Så ska dra iväg o köpa starkare solskyddsfaktor till han idag innan vi drar ut.

Sen på kvällen stack han o hyrde film , efter dom somnade vi tidigt eftersom vi har planer på att dra o bada idag med. - Fånga dagen liksom!

OKej nu ska ni få en lista på allt som jag älskar med min Johan.

Han håller om mig vaaarje natt
Han ser verkligen fram emot att bli pappa
Han har snäll familj
Han är otroligt snygg, ( en kille i precis min smak )
Han har humor.

Fan orkar seriöst inte fortsätta, listan kan bli låång.

Nepp nu ska jag äta frukost o plocka undan lite här hemma, sen ska vi dra iväg o bada igen förhoppningsvis =)

Imorgon ska vi nog till Liseberg på 7 kamp med pappa o andra, eller ja vi vet inte säkert än men ska prata mer med pappa om de idag.

Alltför nu

Kommentarer
Lizette

Skriv vad du vill i din blogg gumman, skit i kommentarerna!!!! Hoppas ni får en härlig dag.. Kram på dig!!!

2008-07-25 09:54:01
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Anonym

hälsa till johan, att jag saknar hans händer ;)

2008-07-25 16:30:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0