Fredag

Än har man inte hunnit med så mkt faktiskt.
Har varit o lämnat lite grejer till Evve o gick till apoteket för att jag skulle köpa fästingmedel till Tilda, dock va de semester stängt på noltorp.

Bestämde mig för att bada henne lite så hon blev fin innan hon får medlet igen.
Riktigt fin o mjuk i pälsen är hon nu.

Idag ska Alex o MArtin komma som sagt.
Har försökt skicka sms men hon svarar inte.. hmf konstigt medtanke på att dom sa att dom skulle komma typ tre och klockan är redan två.
Förhoppningsvis skiter dom inte i o komma iaf för jag hade sett fram emot detta.

har absolut inget intressant att berätta ännu idag

Kommentarer
Amse

Haha jag har varit busy busy, vad fan skaffa en kamera, jag vill se hur vagnen ser ut och pucko kan du va själv. Perfa med en så billig vagn. Love you.

2008-07-18 16:05:02
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0