Ja =)

Nu e jag på lite bättre humör.. har pratat med Lena o hon har änna fått mig o glömma min besvikelse på johan för stunden.
Hon frågade om inte vi skulle åka till Ransäter =)
O jag vill ju inget hällre.. alltså vi skulle isf åka fredag kväll o stanna tills lördag.. De är iaf ett dygn av dans och alla underbara människor.
Hade varit så himla kul att ta ett år innan bebisen kommer.
Åh ska bara prata med Johan om de, men jag menar han är ju iväg nu, då kan de ju inte göra något om jag åker ett dygn i helgen?
Jag kan ju iaf inte dricka , o de kan han. så han behöver ju absolut inte oroa sig eller va svartsjuk.
Men ska snacka med han ikväll.

Nu ska jag iväg till Vintergatan o ta en fika med gamla personalen där.
sen antagligen till Lena.

Kanske de blir en bra dag ändå?

Kommentarer
Christina

självklart skall du åka med Lena till Ransäter.

Du älskar ju det stället.Ni kommer att få skitkul

Kram Kram

2008-07-01 14:17:05
sara

"Jag kan ju iaf inte dricka , o de kan han. så han behöver ju absolut inte oroa sig eller va svartsjuk."



Blir man mer otrohetsbenägen för att man dricker eller va?

2008-07-01 18:42:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0