ja okej

Varje natt typ tre gånger iaf måste man upp o kissa, så jääävla störande så de finns inte.
Eftersom jag har så sjukt svårt o somna om efter varje gång.

Har precis duschat o gjorde en hemsk upptäckt.
Skulle raka bikinilinjen eftersom jag ev tänkte man kunde sitta lite i solen idag.
Men jag såg inte, jag försökte förjävels hålla in magen vilket va heeelt omöjligt. . kul o raka på känn.
nu vet ni de :P

Ska bort till mamma så fort jag torkat till lite o försöka skriva till papprerna om Havandeskapspenning så vi kan skicka dom assistansbolaget.
Tråkigt som fan men man måste ju.

Så de va allt för mig just nu.

Kommentarer
Lizette

haha, det blir värre mot slutet. Då har du inte en chans att se vad du gör där nere.

Ha en bra dag! KRaam

2008-07-23 11:01:37
Amse

haha ja du och mer ska det växa, snacka om att du får odla :)

2008-07-23 11:43:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0