lördag

Ja och de betyder att jag snart ska till jobbet dvs måndag, har sån jävla ångest för de alltså!

Igår va jag o Lena o kollade lite på barnvagnar, snällt att hon följer med =)
Hittade en sån där bok "mina första år" och ett litet set med kläder till lillen.

Vet inte va jag ska göra idag, men något måste ju hända eller?
Fan va hungrig jag är på något gott, men vad är gott?
Så sjukt jobbigt när man själv inte kan komma underfull med de :S

Såg på desin simon o thomas ett par som bodde i en etta på 40 kvadrat o skulle ha barn.
Dom inredde i gaderoben till bebisen (som va MKT mindre än min gaderob)
De blev super fint, går ju absolut o göra här med ju.
Längtar tills de finns lite mer barnsaker, kanske blir de mer verkligt då?
Nej ett mysigt litet rum här inne får de allt bli sen =)
Flytta till större kan vi göra när lillen växt till sig lite.

Nej nu måste jag ha mat

Kommentarer
syster

ja jag sa ju att du borde göra ett barnrum i garderoben. ;)

2008-07-12 09:23:10
Lizette

Ja, det låter ju kanon bra ju :-) Det är ju bara att sätta igång, snart blir du för fet för att orka med sånt ;-) Hoppas du kom på något gott du kunde äta, hehe...

2008-07-12 10:08:25
Amse

Är ju det jag sagt, du borde göra barnrum där inne :) Kan nog bli supermysigt.

2008-07-12 14:31:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0