mysko drömmar

De sägs ju man drömmer konstigt.

Inatt drömde jag att jag o Lizze fick pojkar.
Sen visste vi inte hur man skulle amma så hennes syster låtta skulle lära oss de.. haha sjukt verkligt var de åxå.

Jo visst hade magen min växt?
Igår va de relativt lugnt där inne, lite puffar då o då.

Va gjorde jag igår då?
Va som sagt hos mamma, köpte nya tabletter på apoteket o sen va vi o badade vid playan.
Tilda va me o simmade också =) Sen satt hon bunden vid ett träd o kollade när vi fortsatte bada.

Idag hade jag velat ligga där ngra timmar, vid stranden alltså.
Men måååste verkligen tvätta också.

Ska snart träffa Amse vilket jag inte gjort sen Maj, tror aldrig under våra 9 års vänskap jag varit utan henne sålänge (förutom om vi varit ovänner)
Ska bli kul att träffa henne.

Blir så sur på Johan som promt ska upp o äta under natten, de e jag som e gravid o får lov o göra sånt( men gör de aldrig) Vaknar liksom varje gång han går upp o har svårt o somna om.

Nej nu ska jag nog köpa frukost, sen om en halvtimma kaffe med amse ute i de underbara vädret.

Kommentarer
omeeeeen

va fan gör slut med killen.. du är ju fan tjurig på han hela tin ändå... tjurkärring. STACKARS KILLE

2008-07-24 10:08:57
Lizette

haha, verkligen mysko dröm det där du. Hoppas du och Sanna har det trevligt! Ha en kanon bra dag. Kram

2008-07-24 10:13:56
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Låtta

Hahhaaa. kul dröm :-)

2008-07-24 11:48:10
Anonym

vadå bara graviditetshormoner?

vet du hur många män somn lämnat sina gravida flickvänner pga av att dom gnagat och tjatat och tjaffsat ihjäl dom. och johan är verkligen inte en sån kille som står ut me tjaffs i lä

ngden.

2008-07-24 19:04:32
Amse

Tycker det var underbart att träffa dig haha och se din man en sväng ;)

2008-07-25 09:08:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0