Ny dag

Sitter här o vill göra något, samtidigt som jag verkligen inte orkar.
Ska jag orka mig bort till mamma? O va ska jag göra där egentligen?
Fan att inte världens lättaste beslut ens går att fatta..

Försökte beställa en tröja där de stod "Bulle i ugnen" men fattar fan inte hur man gör, hur jävla svårt ska de vara liksom?

Ullared måste jag nästan dra till ngn dag snart, eller ja inom snar framtid o köpa lite nyttigt.
Kanske att jag o BöööPHEn kunde åka dit en heldag?
Hade varit kul.

Har jätte ångest för jag vet jag ska till jobbet nästa vecka, mår verkligen skit över de.

imorgon ska vi lyssna på bebisen hjärta, jag hoppas o tror att allt e väl där inne.

Kanske ska träffa Lizze idag med, men får la se hur de blir.
Alex kommer till stan med så vi ska ut på en långpromenad med vovvarna, ska bli kul.

Nej orkar itne med detta.

Kommentarer
H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tror du på spöken?

2008-07-10 11:19:57
URL: http://veckomagasinet.se
Lizette

Kul att ses en stund idag :-)

2008-07-10 20:08:32
Amse

Hoppas du hittade något att göra gumman, sjukt segt att det inte kunde bli bio idag. Vill verkligen se den och hade vart nice med flug-tid. Får ta det när det passaqr, men nu kommer det ju jobb och skit. Puss Puss

2008-07-10 22:07:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0