Ny vecka

Vet inte va ma nska göra, hade velat hitta på något men de vill la självklart inte Johan.
klarar inte av att bara sitta, okej att jag inte kräver att de ska hända värsta mkt, men ngra timmar om dagen kan man la iaf ha ngt planerat?

Fortfarande ingen riktigt hård spark, liksom de där fladdret eller hur man ska beskriva de fortfarande.
Går ju in i vecka 19 imorgon så får väl se när de kommer.

börjar bli ganska hungrig nu, trots att jag precis vaknade.
Men då e de som vanligt.

Fiska hade varit kul, de blåser ju inget.
Men men blir la som vanligt att göra precis ingenting

Kommentarer
Lizette

Grattis till v19 :-) Tiden går så himla fort verkligen! Snart har du att göra hela dagarna långa och då kommer du sakna att bara kunna slappa. Men jag förstår dig också, jag hatar att inte ha något planerat. Kom med lite förslag så kanske Johan nappar på något.

Har du tråkigt så ring och snacka en stund, jag sitter bara på jobbet ändå så.. Puss!!!!

2008-07-07 11:48:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0