aaaaa

Fy fan va segt de va o skriva dom där papprerna.
Jätte tråkigt verkligen!
Har nog ändå en del jag måste fortsätta skriva där (mamma skulle skriva ordning dom)


kommer lite nya bilder på magen som är tagna idag.
är i vecka 21 20+1.
olivia blev ltie förvånad att den hade växt så sen hon såg mig sist, så antagligen händer de verkligen grejer nu, grejer som man själv inte lägger märke till lika väl.

Idag har de inte sparkat än, eller inte ngt som jag direkt lagt märke till iaf, men men de kommer la.

JOhan ligger o sover som vanligt.. eller nej jag skoja han är vaken men han ligger i sängen o kollar tv. Kul va?
Nej inte de minsta.

Fy fan vilka sjuka drömmar jag drömt inatt alltså.. sjuuukt.

fan varför funkar de inte o ladda upp bilderna i arkivet här på bloggen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0