cirkusbebis

Va nog de mest fantastiska jag varit med om.
Att först se de lilla hjärtat slå o kuna andas ut.
Sen kollar vi o den lille rör sig jätte mycket, sparkar,fläktar med armarna,gör volter ,suger på tummen.
Bm kunde tillochmed se ett leende, så h*n har de nog bra i magen iaf =)
Hoppas den lugnar ner sig lite tills den föds sen, haha annars blir de fullt upp.

De va fräckt att man såg tår o fingrar, den hejade tillomed på oss =)
Våran älskade lilla bebis, nu vet vi du mår bra.

Tre fina bilder fick vi, även om de va svårt eftersom den ej ville ligga still så bm kunde få en bra bild :)

¨Så nu Lizze får vi slappna av ett tag =) bara väntan kvar nu.

Fan har börjat gå o va hungrig nu,, alltså jätte hungrig .
Men man får la försöka inte äta för mkt.

Nej nu ska jag slappa.

Kommentarer
Lizette

Tänk inte på vikten nu när du e gravid, jag gick upp 25 med Mario och gick ner det undertiden jag ammade. Fast sen blev det några för många fikor igen, haha.. Man går ner det sen, nu ska man bara äta och må bra ju :-)

2008-06-18 21:06:35
Agneta

Va roligt att allt gick bra och att du har fått några bilder på den lilla krabaten. Den kommer nog att bli lika busig som mor sin. Haha. Hoppas vi syns i midsommar om inte så får ni ha en trevlig MIDSOMMAR. Kramisar

2008-06-19 18:26:23
Evelina

Roligt för dig! Imorgon är det midsommar oxå så då vill jag se bilderna och så ska vi ha en riktigt trevlig dag! :D Ses då! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0