En ny vecka

Och dags att sätta sig på den förbannade pendeln ner till munkebäck o jobba igen..
en timma innan jag börjar o en timma senare jag slutar.. allt tar en timma extra.
Ni som har jobb nära kan ju njuta som bara fan säger jag.

Johan kommer garanterat gå upp minst lika mkt som mig under graviditeten, för han äter o e hungrig heela tiden.
Fattar inte hur fan man kan va så hungrig.
Iofs har jag nog inte kommit in i den där perioden då jag blir jätte hungrig fort ännu.
sannslöst är de iaf hur offta o på knepiga tider han äter..
Åh!

Ska snart äta frukost jag, sen göra mig ordning o dra o jobba.
Börjar tio o drar hemmifrån 08:45.

fan ibland kan jag tycka magen växer under natten, eller asså när man vaknar o verklgien inser att de finns inte ngn chans att man kan dra in den o allt nedanför naveln är sååå mkt hårdare än på andra ställen.
Två dagar kvar till Ul.. =)

Nej nu måste jag nog göra mig ordning o dra.

Ha de!

Kommentarer
J

Min man gick upp 20 kilo under min graviditet, och han har varit en sådan som ALDRIG kunnat lägga på sig :)



..Att du känner att magen blir hårdare under natten är för att livmodern tränar inför förlossningen.. Den drar ihop sig :)

2008-06-17 11:41:38
URL: http://coragio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0