Ensamt

Sitter här hemma nu med min brända kropp..
Eller ja axlarna o brösten bränner på rejält vill jag lova.

Låg ju med Evve,Kenneth o Agneta ute på en ö hela dagen så kan ju bero på de.
Borde nog smörjt mig mer än i ansiktet.. men men lätt att va efterklok.

Johan är i Gbg hos en kompis o kommer ikväll.. de e ju bra att han umgås med ngn men känns så tomt o jobbigt utan honom.
men men snart kommer ju antagligen syrran hit o umgås lite så jag slipper va ensam,.

Tilda är HEEELT slut o har sovit konstant sen vi kom hem, hon va ju med ute på ön o simmade o sprang som en idiot hela tiden.
Äcklet kom o satte sig på min handuk o va alldels brun om munnen, gissa va hon hade gjort?
ätiit bajs, antagligen människo skit med eftersom de inte finns ngra djur på den ön.
Blä.

Nej ska fortsätta till tvn nu

Kommentarer
Agneta

Hejsan! Har du bränt dej? Det va trevligt idag fast nästa gång får vi ta med fiskespöna. Pussa Tilda från mej. Ha det gott. Kramar

2008-06-10 01:52:49
Amse

Låter som att det går bra för er iaf med allting. vilka gamla vänner finns inte kvar?

2008-06-10 20:35:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0