mammabyxor o feta lår

Igår va de trevligt att umgås en heldag med Lizze och Mario.

När jag stog i provrummet insåg jag att mina lår har blivit större o fulare o jag höll på att börja grina, efter de va shoppingen inte de minsta kul.
Känner mig som om man inte borde gå utanför dörren ens pga hur man ser ut just nu.

Blev iaf tvungen att köpa ett par byxor och en liten dress o mössor till lillen.
Blev med andra ord en billig shoppingtur.

På tåget hem satt världens idioter o jag höll på o slå ihjäl dom för en del saker dom sa.
Hur fan kan ungarna va så dumma i huvudet nu för tiden?

Borat har diarre o har bajsat i hela jävla badrummet..
Oh jag känner detta kommer bli en jobbig dag

Kommentarer
Amse

vi var nog inte så smarta förr i tiden heller kanske. tråkigt att shoppingen inte blev som du ville.

2008-06-28 19:41:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0