Nu blir de mörkare

För varje dag, fy fan va hemskt att börja tänka så redan men de e ju sant tyvärr.

Igår va en sjukt jobbig dag för mig..
Mådde verkligen skit dåligt hela dagen.
Saken blev ju inte bättre av att Johan blev full o heela tiden frågade - varför är du sur?
Vi löste de iaf igår innan vi somnade tror jag.

är 90% säker på att jag kände den sparka igår, när dom skruvade upp musiken så levde de rövare där inne.
Va rätt livat överhuvudtaget faktiskt i magen igår, alldeles för livat för att vara gaser skulle jag tro.

Jag är hungrig så jag tror jag dör, och jag har absolut ingen aning om när Ica öppnar.
Helvete.

Så va händer idag?
Borde verkligen städa här hemma..
Kanske skulle göra de o sen hyra ngn film o äta gott?
Esch jag vet inte

Kommentarer
Amse

Se till att ta hand om dig, jag tycker verkligen du ska åka till ransäter. Tror det hade vart bra för dig med lite lugn och ro och lite hem miljö eller vad man nu ska säga. Sen att det är sista året du kan göra det utan barn är ju en annan grej. Passa på. Jag älskar dig vännen.

2008-06-21 10:20:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0