Nu regnar de

Äntligen så får vi de regn vi verkligen behöver!
Har legat o kollat på film med gott samvete nu iaf.

Igår mådde jag nästan illa hela dagen o hade en del molvärk i magen.
fast de e ganska skönt att de känns lite nu ibland, eftersom de varit lugnt ett par veckor nu.
Tror iofs att jag ska passa på o njuta innan de blir för tungt o jobbigt.

Fick min beställda röda bebis tröja =)
Så fint satt den på.
magen börjar allt bli lite större nu, om inte annat så e den mkt större så fort man ätit jätte lite. haha

Potatisfestivalen och alla normala människor ska ut o festa gärnet, blir nog ta mig fan första gången på flera,flera år som jag inte gör de.
men men så är de.. ska la iaf in o kika något va tanken.

Åh jag är hungrig men samtidigt är magen helt jävla spänd o gör lite ont, vill ha mat men vet inte om jag vågar äta .. vill inte få ont,.

Musses hade varit gott o va läääängesen
Fast Langos finns bara i stan en gång om året?
hehe jag äter de med gott samvete nu.. skönt =)

Ska fråga ngn snäll själ om jag får låna en digitalkamera.. vill liksom ta bilder på magen så man ser förändringen sen.
Della får jag sääkert låna av, vill ju självklart ha bilder på mig o Johan med =)

Nej nu får de va nog..
Ska nog slappa lite till o vänta på att magen ska bli lite bättre o sen äta  =)

Kommentarer
Lizette

Du måste ju köpa en kamera innan bebis kommer också :-) Då måste du ju ta massa kortpå bebis, hoppas ni får låna dellas kamera. Puss

2008-06-14 09:57:36
Evelina

Tjaaaa! Match idag! SKOJ :D puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0