orolig

två timmar kvar sen får vi se lilla bebisen.
Känner så mkt igen mig i va allt lizze skriver om oron, de e fan hemskt!
Är iofs nästan 100% att allt är bra med hennes lilla krabat..varför kan man inte va lika säker på sig själv?

igentligen hade jag velat va ledig efter ul idag, hade kännts skönt, men men jag måste jobba.
Iofs sista dagen imorgon sen långledig vilket ska bli grymt skönt.

Igår va nog den första dagen som jag kände mig hungrig nästan heela tiden, kunde knappt somna pga de.
Sen har jag typ inte sovit ngt heler pga oro..

Måste till affären o köpa lite frukost..
En goood frukost måste de bli dagen till ära.

Kommentarer
erica

Kika in blogg!Kommer även välja ut en kommentar av de som skrivit idag å länka på min blogg under hela dagen imorron!!Ha en bra dag!

2008-06-18 08:19:02
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Madde

Håller tummarna på lycka :)

2008-06-18 08:22:12
URL: http://angelwing.blogg.se/
Lizette

Allt är bra med våra bebisar, vi har ju kommit såhär långt och då borde allt vara kanon. Lycka till gumman. Hoppas vi hinner ses i väntrummet några minuter :-) KRam på er!

2008-06-18 08:51:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0