Sambo nu då

Mjo visst o de e verkligen skönt att ha honom här, tro inget annat.
bara de att de e sååå jääävla påfrestande när man är gravid o de känns som om han gör ALLT för att göra livet surt för mig.

fick min första lipattack igår.
Slog i knät lite, de gjorde ont förvisso men inte såå ont så man ligger o stor gråter i tio minuter efteråt.
Johan va snäll o tröstade mig trots att jag inte hade gjort ngt annat än o skällt på honom hela dagen ( fast mkt av de förtjänade han faktiskt)

Några timmar senare kom nästa anfall, lipade o sa jag va trött på o intre känna igen mig o att johan bara va tillsammans med mig för jag va gravid, vilket han sa inte va sant men ändå.
De e verkligen sjukt jobbigt att inte på ngt sätt känna igen sig själv.
Men men de e de enda symtom jag har just nu, irritation.. får gärna komma lite fler symtom snart.
vill känna sparkar liksom, så man vet allt e bra där inne.

Svårt att tro de när man likso mitne känner ngt annat längre.. men men hoppas på de iaf.

Inga vänner har jag umgåtts med, typ sen palme dog.. alltså väldigt längesedan. men mne inte mkt o göra åt.

Jobb nu snart o jag vill verkligen inte..
trivs itne alls o de e ännu jobbigare o gå dit än vanligt.

hejdå

Kommentarer
Anonym

Stacktas Johan.
Hade han varit tillsammans med mig hade jag behandlat honom som en kung. Använd inte din graviditet som en ursäkt för att du beter dig som en " SUBBA " mot Johan.

Många som har varit gravida men inte fan BEHANDLAR man barnets far som en idiot.

Hoppas du börjar tänka efter lite innan han lämnar dig ( johan står inte ut med vad som helst ) & då kommer jag finnas där för honom.

2008-06-02 17:23:23
Syster

Jag stöttar dej genaom dehär syster! skit i alla jävla idioter som skriver. dom känner inte dej å är nog igentligen bara avundsjuka. precis som jag är. men jag har en fruktansvärt tråkig pojkvän så jag e la runt 40 när jag får barn. jag vet att du kommer klara dehär! jag är på din sida. hoppas du vet de!

2008-06-02 22:04:30
Sissi i skogen =P

Vilken jävla idiot som skrivit!!
Man HAR humörsvängningar när man är gravid! Men den personen som skrivit det är la en liten tönt som inte har barn själv.
Som kille ska man vara förstående och krama och stötta. Man är känslig när man är gravid. Hormonerna är typ aldrig hemma.

Jag lipade när jag såg veterinärerna när dom avlivade en undulat, slå det, haha!

Hur är det i alingsås då? ifall du har lust så kom upp till lövhult någon dag och bada vettja =) båten ska i sjön till helgen så det blir att åka ring, 23 grader i sjön idag. Helt kanon.

Jag och lukas gör inte mycket på dagarna. Sen är det ju tjejmetet den 17e augusti, lite långt bort nu men ändå. Johan får inte vara med då, haha! inte tommie heller. Då ratar vi alla killar! Så då får man en liten paus.
Horomerna lugnar snart ner sig =)

Kram! Sissi o Lukas =)

2008-06-05 21:03:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0