Skulle va skönt

Att få umgås med sina vänner igen..
sådär som man gjorde förr, man kan ju faktiskt umgås utan att dricka?
Två av mina förra vänner har jag förlorat helt, och många andra hänger också löst..
 förstår verkligen inte varför.

Men men kanske får man reda på vilka som är ens riktiga nu?

"Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på" - en gammal going med carola.

Ska egentligen jobba idag, men får se.
Värmen gör mig sjuuukt trött o jag orkar verkligen knappt anstränga mig.

Igår va jag o Johan på Bio "What happens in vegas" faktiskt väldigt bra.. sån där lättsam fillm som man ej behöver koncentrera sig för.

Hade varit skönt o komma ut till vattnet, bara slappa en heel dag vid solen.'
Eller havet, de va längesedan de.

Nej orkar inte skriva mer nu

Kommentarer
Lizette

Jag hoppas att du känner att du har mig kvar, vi umgås ju lika mkt-lite som innan. Det blir ju så när båda har jobb, men sen går vi ju hemma och är mammalediga samtidigt och då får man mer tid :-) Kram på dej gumman!

2008-06-07 08:34:25
Alex

Jag finns här gumman. Det är ju bara att höra av sig. Kram

2008-06-07 23:24:13
Lena

Du med mig så fixade sig både besök vid sjön å vid havet;)



Löööööve joooo

2008-06-08 00:19:19
Laura

Varför valde ni att skaffa barn så unga? Du ser ung ut.



Du kanske tror att allt kommer bli enkelt & en dans på rosor. Såhär ser det ut för ALLA par som skaffar barn sen är det upp till bevis om man klarar det eller inte. Hur stark man är visar sig när barnet kommer.



1. Dom flesta barn föds med kolik ( skriker flera timmar i streck utan att sluta för att dom har ont i magen, det är vanligt & knappt något barn föds utan kolik) Detta är mycket påfrestande för paret, det håller upp i 3-4 månader.



barnet sover då dåligt & vaknar varje timme om kvällen & natten.



2. Barnet tar upp all tid du & din kille får räkna med att ni inte kommer ha tid för något sexuellt umgänge, träffar vänner eller ens pussas.



Allt detta pågår ungefär fram till 4-5 månaden, om erat förhållande klarar av det så är det ju jätte bra, men 90% av alkla paren splittras. Lycka till..

Men kom ihåg va djag skrev här ....

2008-06-08 09:02:37
Lizette

Laura,

Förlåt men började verkligen gapskratta när jag läste vad du skrivit. Det är ju totalt fel, var har du hittat den statistiken?



Barn är jobbiga att ta hand om, ja visst, men så som du skrev är ju bara enstaka fall och absolut inte majoritet, snarare minioritet.(hur stavas det?)



Förstår att du inte har egna barn, då hade du aldrig skrivit så. Man älskar sitt barn så mkt att man står ut med allt gnäll, det är helt klart värt alla jobbiga stunder. För barn är underbara!!!!



Och att 90% går isär?!?! haha

2008-06-08 09:34:18
christina

Hej Skit i alla sk goda råd. Vissa har tydligen inte så mycket att göra. Dom som går isär skulle ha gått isär förr eller senare ändå.Jag tror att damen i fråga har vänt på siffrona 90% håller ihop och 10% kanske går isär. Allt kommer att bli bra Ha en bra dag Kram

2008-06-08 11:07:38
Laura

Vi får väl se ;)

& jo jag har egna barn. 2 st.

2008-06-08 18:39:18
Lizette

Laura:

Om du tycker att Emmelie är för ung, hur gammal är du då själv? Och när fick du dina barn?



Bättre att vara runt 20 än 30, det uppskattar barnen sen när dom blir äldre också. En ung och pigg förälder är grymt mkt roligare än en äldre.

2008-06-08 19:19:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0