vill inte

till jobbet.
särskillt inte när jag vet att den andra assistenten är ledig o jag själv ska klara mig igenom dagen.
Vill ligga kvar hemma med Johan=(

Jag vill förlova mig, men vi ska vänta lite sa vi igår.
jag menar de gäller pengar o vi måste tänka på bebisen före oss själva.

fan drömmer så mkt hemskt om nätterna nu o vaknar verkligen av att jag gråtit jätte mycket.
Inatt drömde jag Della va död, o de va verkligen verkligt!

Nej måste göra mig ordning nu sen dra till de där förbannade stället man ska kalla jobb.

Kommentarer
erica

Ha en bra dag!

2008-06-25 08:32:10
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Lizette

Fy vad hemskt! Hoppas dagen blir bra! Kramar

2008-06-25 09:51:40
syster

drömmer du att jag dör?! :O

2008-07-01 10:44:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0