3 dagar kvar

Ja tiden går framåt, men dock väääldigt långsamt!

Den här dagen har verkligen gå i slowmotion, vid 12 kändes det redan som om jag hade jobbat övertid, och då hade jag 5 hela jävla timmar kvar innan jag slutade..
sjukt jävla jobbigt

Grattis till min käraste "surfitta" som ska bli sambo och fortsättningsvis kommer kunna få ligga när fan hon vill!
Idiot jävel ;)

Själv har jag ju mina bekymmer, haha Evve du vet va jag menar.
"Springa in i hallen och vurpa i svängen "
" Det är väl mysigt att bara sova jämt varandra?" Jo man tackar.


Nej men snart så, som sagt bara tre dagar kvar.
Och jag längtar otroligt jävla mycket.

Nej fy fan va trött jag är, skulle lätt kunna gå o lägga mig o sova tills imorgon nu.
Men först ett bad med nya cosmo.

Det var allt

image78

Kommentarer
Amse

Så nu kommer herr flame snart då ;) Nice darliing.

2008-03-12 11:09:57
URL: http://sannamariastephanie.blogspot.com
Evelina

Hahaha, sjukt roligt inlägg. Jag ser det framför mig när du springer in i hallen, redan halvnaken. Sjukt kul. Tack förresten! Jag ser fram emot att flytta om man säger så ;) Måste ses snart, saknar dig. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0