4 dagar kvar

Tills vi ses igen älskling, tänk att när jag kommer hem från jobbet på Fredag så är du här!

Har jobbat klart nu iaf och dagen gick relativt fort, eller dom sista tre timmarna iaf!
När man är iväg och gör ngt går tiden bra mycket fortare iaf.
Börjar halv åtta imån morgon igen, tufft men får försöka.

Mår skit konstigt , mår illa och har svårt och andas, har mått såhär sen igår.
Skulle kunna vara ångest, eller ja de känns så men varför skulle jag ha de nu?
Och helt utan anledning? Fan fan fan!

Nej måste ut med Tilda nu, och fortsätta göra den där jävla lunchen som jag ju måste ha med mig imorgon till jobbet.
Sen blir de sängen kan jag lova eftersom klockan ringer 06.

Allt för mig

Kommentarer
Agneta

Hoppas Tilda fick en lång promenad.Och att lunchen blev gjord. KRAM

2008-03-11 01:14:15
Evelina

Haha, söt kommentar min mamma gjorde :) När ses vi!?!? Hur gick rullstolsdansen förresten? KYSS

Evelina

Nu har jag gjort iordning min blogg :) Så spana in den! Har även länkat din blogg så nu får du länka min!!!!!!!!!!! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0