Äntligen helg

Underbart efter en veckas arbete!
Har ju varit på kurs hela dagen vilket va sjuukt tråkigt.
Men men nu är de avklarat o gjort iaf!

Haha somnade halvnio igår, vaknade en snabbis o ringde o sa godnatt till Johan bara.
Mia hade väckt mig för att berätta hon skulle åka o träffa "sin pojkvän" och jag hade satt händerna framför ansiktet och blivit livrädd!
Så hon hade fått berätta att de bara va Maria Davidsson.. haha undra va jag drömde egentligen?

Ska snart iväg till bolaget nu och antagligen blir de hotet med Evve, känner att de trots allt hade vart kul o göra något liksom.. sen är de ju alltid kul o festa llite med sysslingen.
Vi har alltid sjukt kul på förfesterna, sen brukar vi iofs tappa bort varandra men inte ikväll isf!

Jaja Johan e extremt kortfattat idag.. haha han är sne.. men men ska låta han va de o ringa senare ikväll istället.
Viktigaste är ju att han kommer på Fredag, bara en vecka kvar liksom =)
Så låt han va gring o bitter fram tills dess då...  lite tråkigt bara.

Nej nu ska jag dra

Kommentarer
Syssling

Hahaha, det har du rätt i. Brukar alltid tappa bort varandra när vi väl kommer dit.. Men skoj har vi iaf ;)

2008-03-07 16:59:52
Lizette

Hoppas du har en trevlig kväll. Parta lite åt mig också ;-)

2008-03-07 21:12:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0