Arbete

Ja jag vaknade nyss.. hade iofs försovit mig och inte alls hört klockan när jag hade tänkt att vakna, men de går bra ändå.
JObbigaste av allt är ju att de är röd dag, dvs att jag inte tror att de kommer några bussar så jag måste i kylan.
Men dagen går nog fort iaf.

Jobbar denna helgen också, så de blir jävligt segt faktiskt. Vi får se hur de går, allt ser ju lite annulunda ut nu när påskshemat ligger.

Fan jag vill verkligen ha en digitalkamera alltså! Åh.


Kan ju inte träffa han denna helgen, så frågan är om de inte´blir så att jag får dra över min födelsedag?
Men de kanske inte är så kul?

Pratade inte med Johan alls igår för första gången!
Men såg att han hade skrivit på msn att jag skulle ringa för han hade ej hört telefonen, men men då sov ju jag som törnrosa redan =)

Nej nu blir de till att sminka sig färdigt o sen dra iväg o låtsas att livet är underbart.

Och som sagt de där med komentarer är ni kassa på ;)

Ha en bra RÖD dag!

Kommentarer
Anonym

Alltså Emmelie du måste sluta tycka så synd om dig själv! Jag har mått som du gör också, det enda som hjälper är att sluta tycka synd om sig själv och rycka upp sig. Gör det bästa av allt som händer i livet och se det inte som att allt går emot dig och att du måste låtsas vara lycklig, för alla kan vara lyckliga. Sluta se dig själv som en dålig person! Men utgångspunkten är alltså inte att tycka synd om sig själv, för det kommer man inte långt på...

2008-03-24 09:43:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0