Avklarat

Tandläkar besöket är klart nu.
De gick bra, hade bara ett litet början till ett hål, men annars såg allt fint ut. Skönt de iaf!

Har fortfarande obehag känslan i kroppen, vet inte va de är.
Känns som om de har med Johan o göra.
Han är inte online på msn och han svarar inte i telen, kan antagligen ha en mängd olika förklaringar men dum som man är så tror man alltid de värsta.
Eller dum är man la egentligen inte, man kanske bara känner igen allt?
Eftersom man vart med om massa skit tidigare.
Vill de ska funka och gå bra men allt är inte så lätt.

Skulle träffat Lizze idag men hon fick förhinder igen vilket e tråkigt.

Ska la se om jag kan träffa Alex istället, inte för att jag vet va vi ska göra men de e ju bättre än att sitta hemma och fundera allt för mycket.

Nej jag orkar inte skriva här nu

Kommentarer
Evelina

Hoppas du mår bättre snart. Nästa gång du inte har nåt att göra: Ring mig! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0