Bowlat

Jag Della och Simon va nyss och bowlade=)
Va riktigt trevligt faktiskt, trots att jag är värdelös och kom sist!
Men vet ni vad? jag fick hela TRE strike! De ni!

Så va erbjuder kvällen nu då?
Sitta här ensam känns jävligt jobbigt eftertsom de e fredag och allt.
Hatar att vara ensam, gillar de verkligen inte alls. Okej för kortare perioder men ja.

Har ångest över att gå till jobbet, vill inte ha deras blickar.. deras funderingar som man ser lyser igenom allt.


Mitt illamående tycks inte gå över, och matlusten är på noll just nu.
Försökte äta förut men de blev inte mycket av de, lite fick jag ju i mig i vilket fall som helst.

Saknar Johan otrligt, vill träffa honom.. men hur går de när jag jobbar sent varje jävla fredag?

Ska fråga Therese om hon kan tänkas byta sin lediga dag mot min.. men säkerligen inte... alla vill ju va långlediga mellan tors-sön eller hur?
Tycker dom kunde haft ngt shema där man kör lite varannat, då hade de blivit mer rättvist.

Nej jag vet inte va jag ska skriva.. känner mig bara helt tom och värdelös.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0