En bra dag

Sandra och Adrian kom vid elva tiden i morse =)
Va jätte kul att träffa henne igen!
Vi gick omkring och strosade och kollade djuren i nolhaga och tog sedan en fika i solen.
Pratade gamla minnnen o satt här hemma och tjötade =)
Adrian va för söt han!

Har vart nere hos Amse en snabbis också och tjötat lite skit.. haha nu är de fan din tur att komma hit nästa gång.. är ju hos dig vaaarje dag o du har inte vart här på flera veckor idiot :P

Är helt slut idag med eftersom jag vaknade tidigt imorse och haft många timmar utomhus antar jag.

Imorgon blir de jobb igen mellan 07:30-17:00 Tycker de blir lite väl många timmar faktiskt, hade gjort stor skillnad om man slutade klockan 16, men men kanske lika bra att jobba så går tiden fortare tills jag får träffa Johan igen.
Tre arbetsdagar till bara innnan helg, fast på fredag är de iofs kurs igen..  Egentligen ska jag inte gå brevid mer efter denna veckan, men ska nog ta upp de och be att få gå brevid lite till eftersom jag är långt ifrån säker på alla rutiner. Ska se om jag hinner ta en fika med Hanna innan jag åker hem från Gbg på Fredag då.

Jag o Mia funderar på o ta ngra kalla på fredag o sedan dra och discobowla, kan ju va ett roligt o relativt lugnt sätt att fördriva en fredag.
Någon som är intresserad av att följa med?
De blir ju billigare om man är flera.

Fan kom nyss på att jag måste ju laga mat tills imorgon så jag har på jobbet, men vad?
Har ju ingen mat hemma fan.

Nej färdig tjötat!

Kommentarer
Lena

Fasen,,, discobowla låter kul. Men jag e hur kass som helst. Skit att jag jobbar fredag kväll, annars hade jag varit litye sugen på att hänga på. Om man inte blir dissad pga av tant varning;)

Kramen!

2008-03-04 20:38:01
Amse

Hahah är ju för jag har Dev som jag inte kommer upp :P och jag e lat med som fan.

2008-03-05 16:03:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0