Ensam igen

Nu har jag nyss följt Johan till tåget, så inatt blir de att sova ensam igen =(

Ringde han precis o av ngn konstig anledning så står inte hans tåg med på listan som ska avgå ( massa förseningar pga olycka, antar de e ngn som slängt sig framför eller något)
Fattar inte hur fan han ska göra med byterna som han ska göra i Västerås o Sala då, väntar dom tågen eller vad?
För jag menar han skulle åkt härifrån vid 08:30 och antar att förseningen är rätt stor eftersom han fortfarande sitter på stationen och väntar..

Helgen har vart jobbigmånga sätt , men jag har ju ändå varit glad att jag haft honom här.

Han kom på den briljanta idén igår att när jag ska till honom typ efter den 25 så ska vi tatuera oss ;) Han tyckte vi skulle tatuera en lika dan.. typ ett tecken eller ett latinskt uttryck som jag ej minns riktigt va de hette, men de beytydde något likande som -sammansvätsade förevigt... Eller nej va de så? Minns fan inte men fint lät de!


Passat West har man gjort åxå, va trevligt med lite valp i hemmet.. roligaste grejen som hade hänt berättade johannes åxå, haha ska få höra mer detaljer en annan dag.


Tack Agneta för komentaren, visst måte vi fiska snart, men i detta vädret vill jag inte ens gå utanför dörren, sommar tack!

Ska jobba ikväll igen, orkar verkligen inte eftersom jag inte mår alls bra, men men va kan man göra ?
Detta blir iaf en väldigt kort vecka eftersom de bara e mån tis kväll och tors dag.

Har börjat gå ut och gå med Alex igen, känns bra o träffa henne igen eftersom hon har bra förståelse för mkt som många andra inte ens har ngn aning om.. hoppas jag kan hjälpa henne att börja må lite bättre.
Regelbunda promenader så man har ngn o tjöta med e ju iaf ett + i kanten!

Nej fan måste äta, är jätte hungrig..
Snart kommer Mia hem med.. har änna saknat henne under helgen =)

image80

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0