Haha

Fegaste av allt är nog när man inte kan stå för sina åsikter o skriver anonyma inlägg..
Står du inte för va du tycker?
Och nej jag tycker inte synd om mig själv, jag kämpar på o försöker så gott jag kan.
De viktigaste är väl kanske inte att man ger upp eller hur?!

Jag kan lova dig "du anonyma" att d inte vet ett skit om va som försigår i mitt huvud dagligen, och med tanke på de så tycker jag jag gör ett jävla bra jobb.
stör du dig så mycket på att läsa om de så ge fan i de då?
Absolut ingen som tvingar dig.
Detta är mina tankar, min vardag.
Jag måste ha rätt till att skriva av mig, eller hur?

Så nästa gång du ska kommentera så använd ditt namn. ett tips ;)

Jaja jobbet är nu avklarat för dagen och nu blir de lugnt, ut med Tilda o göra lite käk.

Tack för mig

Kommentarer
Anonym

Emmelie, det var inget påhopp, det var ett sätt att få dig att må bättre.

2008-03-24 19:06:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0