Helt sjukt

Ska bada imorgon med jobbet.
Och har sån otrolig ångest över de, vill verkligen inte!
Visa min äckliga kropp i bikini tillsammans med massa andra.
Kan man inte bara slippa?
Vill inte.
Vill inte ens se mig i spegeln..
vet att de är sjukligt men jag ser min kropp helt jävla fel..image87
Men så här känns de som jag ser ut.
Och tanken på att ens gå utanför dörren att visa mig.. varför?
Jag vill inte.
Varför ens äta?
Jag vet att träning o rätt kost gör underverk, men varför kan jag inte ta ordning på de?
Nej nej Emmelie.. Hur ska du klara persen imorgon utan att falla i tårar?

Fråga mig inte.. jag vet inte själv.

Kommentarer
Alexandra

Du är jättefin gumman min!

2008-03-24 21:58:33
URL: http://alexandra1987.blogg.se
Evelina

Älskling! Du är underbart vacker men jag ska inte säga nåt för jag vet precis hur du känner dig. Känner likadant. Vi måste ta tag i vår träning nu! Och börja leka igen! Saknar dig, puss

Amse

Gumman. Du är jätte fin. Men som du själv vet. För att få den där kroppen,som du vill ha, så måste man tyvärr träna å hålla på med sådan skit. Du kan om du vill - Det gäller allt.

2008-03-25 18:23:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0