INget Johan

Blir inget Johan i helgen, han hade frågat men dom han bor hos skulle va borta så de gick inte =(
Fan fan fan! Jag som längtar så efter honom, blir liksom inte förens den 14/3 jag får träffa honom igen!
+ att jag jobbar den helgen med så de blir ju inte all tid man hade velat med han =( Fan fan fan!

Kursen idag va inte direkt rolig, HLR osv... segt som fan, sen ska man dit på fredag igen på intrudoktions kurs.

är ledig imorgon iaf vilket ska bli skönt, känns liksom som om de redan borde vara Tisdag, men icke.
Ska antagligen träffa Sandra imorgon =)
Ska bli otroligt kul eftersom de va 2,5 år sedan sist!

Nej nu ska jag lägga mig lite o slappa efter dagen som varit.

Kommentarer
Syssling

Förstår att det är ruskigt segt att inte få träffa Johan på så länge :( Imorgon fyller min mor år förresten, så det är bara att droppa in på kalas :D Hoppas vi ses snart, call me soon bitch ;)

2008-03-03 21:35:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0