jag vet

Att fela är mänskligt, jag vet de.

Men jag blir ändå så ledsen för din skull, för detta var inget DU ville, utan ngt som en "polare" tjötade om.. Jag förstår att du inte kunde stå emot ditt forna beroende då, jag fattar verkligen de.

VI snackade en del på¨msn igår, och jag förklarade klart och tydligtatt  att jag kommer finnas kvar o stötta, de är väl de ända att göra?
Jag berättade hur underbar han va som person (om han ville) och att den skiten gör honom dum i huvudet, tror faktiskt jag gick igenom och att han tog åt sig av de jag skrev.

OM han inte får va kvar där nu så vill han komma hit, han trodde också att tillsammans kunde vi kämpa,

Blev glad när han sa saker som attt han är jätte glad han träffade mig, att de är han och jag mot resten av världen o att tycker så mycket om mig.

- Men forfarande, om jag väger 45 måste han ju gilla mig ännu mer inte sant?

Nej jag hinner inte skriva mycket mer nu, ska iväg till jobbet.
Kommer ju hem tidigt då blir de ett längre blogg inlägg

Kommentarer
Alexandra

Ska du lämna mig för en pojke nu du också som alla andra? :'(

2008-03-27 11:18:11
URL: http://alexandra1987.blogg.se
Amse

45? Jag hoppas du skojjar nu Esma för det är inget realistskt mål. Inte är det fint heller.

2008-03-27 12:25:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0