Konstig känsla

Jag har en konstig känsla inombords idag, som om allt kommer skita sig.
Som om jag bara väntar på att något verkligen ledsamt ska hända.

Jag är så orolig för allt med Johan, för att de inte ska gå som jag vill.. för att bli dissad.. Vet inte om jag klarar en sån diss igen, vet verkligen inte de.
Därför hoppas jag så inerligt att de ska gå bra.

Han är ju en person som inte säger överdrivet mycket, och han är inte direkt posetiv heller ( detta låter jätte dåligt när jag skriver så, men när vi ses är han ju underbar )
Just pga detta så vet man inte ritkigt hur han känner, okej han har skrivit att han vill satsa på detta, att allt känns bra just nu. Att han tycker om mig osv, men ändå känns allt så himla osäkert.

Vet inte om jag kunde komma dit nästa helg, isf går ju min plan åt skogen Amse.
Men han kommer helgen efter de iaf.. men vill inte vara utan han enda tills dess, fan va jobbigt allt känns!


Igår satt jag med Lena, de va väldigt trevligt faktiskt =)

Sen så drog jag till Th iaf, men eftersom dansarn försvann så blev jag själv där inne och de va GRYMT TRÅKIGT!

Nej nu blir de nog ett par veckor tills jag dricker nästa gång, orkar inte med skiten.
Ikväll blir de iaf bara melodifestivalen o sängen för min del.. ska bli skönt.

Imorgon börjar veckan för min del eftersom jag jobbar ända tills Fredag.

Allt för nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0