Kväll

Ja eller snart iaf.

Jag och Alex har vart nere och fotograferat ALLA hästsaker som låg längst in i förrådet, de va jääävligt krångligt kan jag lova.
Hon fick klättra,krypa in och stå ballanserades på soffan för att få ner allt.. HAha något kul de såg ut må jag säga.
Men nu ska vi lägga in de på hennes sida på tradera, kanske får man sålt de där?
Behöver ju verkligen pengarna så va fan.


Är fett sne för att jag är så sjukligt svartsjuk, men egentligen ska han inte säga något för han är lika dan.
Ska fan ta upp de med Johan sen när jag ringer honom..
Längtar efter honom som fan även om jag just nu är väldigt irreterad trots att han själv inte ens vet om de ännu.
Men snart så ska vi ses igen, eller ja så fort jag kan.
Jobbar ju i helgen.
Fan måste ju hinna träffa han innan hans nästa permiss eller hur?
Jag lämnar Alingsås o flyttar till Dalarna istället, haha fast de vet han inte om än..
Nej skämt o sido.. sakna någon är jobbigt.

Kommentarer
Therése

Säg gärna till när sakerna ligger ute på tradera samt vad säljaren heter! Vill kika för ev köp av något.

// Tess

2008-03-27 18:25:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0