Lördag och jobb

Är inte de minsta på för att arbeta idag, verkligen inte!
Är fortfarande grymt sur och förbannad över hela situationen!


Funderar hur fan jag ska kunna ta mig till Johan.


Therese
vill säkert inte byta bort sin långlediga helg liksom.. men egentligen vore de inte mer än rätt eftersom jag ALDRIG har ngn sån på schemat och hon har de varannan vecka, man kunde ju gjort så att man fick den var 4 vecka var istället eller hur?

Och om jag ska åka direkt efter jag slutat jobba så är inte jag framme i Avesta mellan 22-23 och de är frågan om någon kan hämta mig då.

Ska ju kanske ha ngn slagst intervju med Alex mamma ang ett nytt jobb.
Vet inte om jag gillar när de har blivit såhär med mitt gamla.
Känns bara jobbigt.

Åh bussen går 09:18 och sen vidare till tåget, jobbar mellan 10-17:15, så om jag är tur är jag hemma igen vid halvsex, men sen finns ju även chansen att inga halvtåg går vilket skulle betyda att jag får stå o frysa på stationen och inte är hemma igen förens sju!
Fan då.
Känner verkligen inte detta är någon bra dag, men som sagt de beror nog mycket på de här med jobbet.

Lite komentarer hade suttit fint.!

Allt för mig

Kommentarer
Evelina

Vad är det för jobb det där med Alexs mamma då? Vad ska du hitta på ikväll? Måste gå och se PS. I Love You någon dag! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0