Skärtorsdag

Ja nu va arbetet avklarat tills måndag!
Skönt att veta att man kan göra va man vill och sova hur länge man vill enda tills Söndag!

Har hunnit med att städa, men bara de som syns.. dvs att jag städat runt om och inte noga =)
Jaja de ser bra ut nu iaf!

Väntar på att ALex ska komma så ska vi pimpla lite vin och sjunga singstar, sen får la vi se va kvällen leder liksom.
Men antagligen blir de la roligt skulle jag kunna tro.
Va fan år och dar sedan vi festade tillsammans, eller ja i Augusti.

Borde skynda mig i en dusch nu och göra mig lite snygg iaf, även om vi inte ska göra något så brukar man bli mer på G när man är ordninggjord.

Sitter o lyssnar på Lw precis som vanligt.. riktigt nice må jag säga..

Nepp nu blir de dusch.

Johan saaaaknar dig så de gör ont i hjärtat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0