Solskens Tisdag

NU är man ledig idag vilket känns skönt.. men tro inte jag kan sova för de, vaknade 07:30

Ska snart iväg till stationen o möta Sandra, ska bli jätte roligt att träffa henne och Adrian=)
Flera år sedan sen sist liksom!

Första jag tänkte på i morse när jag vaknade var hur mycket jag saknade Johan, men men inte mycket o göra åt saken.

Denna låten är ju så ooootroligt vacker, man kan INTE tröttna på denna.
Så gå in och lyssna , de är värt de! http://youtube.com/watch?v=7kskFvErnVQ

Fan va ont i magen och förkyld jag är, de måste väl ge med sig någon gång tycker man?
Om de inte är bättre efter helgen så måste jag nog gå till läkaren.

Nej jag har inget mer att tillägga

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0