Vart hos mamma

Japp va där och fikade lite och gav hennes blommor.
Skönt att komma hemmifrån lite, annars hade jag garanterat somnat.
Är sjukt trött.


SKa snart försöka leta upp lite jävla någulunda rena kläder eftersom verkligen ALLT ligger i tvätten just nu.
Får se om vi hinner med en tvätt imorgon efter jag varit på jobbet.
Måste även laga lunch tills imån också.
Förhoppningsvis så går dagen ganska fort eftersom hon har påsklov o antagligen kanske har ngt planerat som ska göras.


Är orolig för Alex som inte alls mår bra idag, men hon får fortsätta kämpa på så gott de går.
Jag finns ju iaf här om de är något jag kanske kan göra för henne.


Satt med hon o Jimi o sjöng igår också, riktigt trevligt måste jag säga.


Fortfarande skinande rent här vilket känns jätte bra.


Största problemet jag har just nu måste ju vara alla pengaproblem, MÅSTE verkligen ha pengar så de räcker till räkningar och mat iaf.
Sen behöver jag nya byxor eftersom jag bara har tre par som e trasiga, o två tröjor.
Fattar ni hur illa de är då eller?
Vinterskorna är de hål i så fötterna blir blöta så fort man går utanför dörren.


JOhan johan johan. Kan du inte bara komma hit o låta mig ligga på dom arm?
Så jag glömmer alla andra bekymmer och känner mig lite säker för ett tag?


Känner lite ångest faktiskt, men kan som vanligt inte beskriva varför.
Jag vet ju inte ens själv.


Och snälla till er som vet hur man gör om sin sida lite mer personligt, ni kan väl hjälpa mig?
Snälla?


Nej orkar inte skriva mer just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0